Heren van Helmond Tour Deluxe

Voor deze tour betaal je €60 voor de rondleiding + entreeprijs per persoon + koffie/thee met verse vlaai €6 p.p. In het bezit van een Museumkaart of VriendenLoterij VIP-KAART? Dan is de entree tot het museum gratis.

Wij ontvangen je in ons sfeervolle Kasteelcafé met een kop koffie of thee en een heerlijk gebakje van onze plaatselijke bakker. Aansluitend komt de kasteelgids je halen en neemt je mee door onze 700 jaar oude waterburcht. Je leert op een leuke manier alles over de geschiedenis van het veertiende-eeuwse Kasteel Helmond.

Boeken

Boeken kan via de aanmeldknop op deze pagina. Deze tour is inclusief toegangskaart voor het kasteel. Reserveer minimaal een week voor aanvang. De tour duurt ongeveer één uur.