• 15 juli 2022

Inspecteer ons museum!

Word ook museuminspecteur en win leuke prijzen! Als een echte inspecteur ga jij ons museum goed bekijken. Aan de hand van een vragenlijst vul jij in wat je van ons museum vindt. Wij zijn superbenieuwd! Door jouw mening te geven over bijvoorbeeld ons eeuwenoude, bijna 700 jaar oude kasteel, help jij ons erg mee. Om een nog mooier en leuker museum te worden. En… misschien worden wij door jouw hulp HET leukste museum van Nederland. Of in ieder geval het meest Kidsproofste museum.

Hoe kun jij meedoen?

Bereid je alvast voor en ga naar de website van Museumkids, hier kun je alles lezen over hoe zo’n inspectie nou eigenlijk in zijn werk gaat. Eenmaal op bezoek bij ons museum kan je via een tablet de vragen invullen, laat wel even jouw e-mailadres achter. Op deze manier weet Museumkids wie allemaal ons museum heeft geïnspecteerd.

Wij hopen dat jij meedoet, en breng ook gerust jouw vrienden mee die ook willen inspecteren. Tot ziens bij ons museum!