Kunsthal Helmond

Kijk op kunst

Dat een museum boeiend is en kunst helemaal niet ingewikkeld hoeft te zijn, laten we zien in Kijk op kunst. In deze interactieve kunstkijklessen ligt het accent op het kijken naar en het bespreken van de kunstwerken. Soms maakt een opdracht onderdeel uit van de kunstkijkles. De lessen sluiten aan bij de exposities in Kunsthal Helmond en worden begeleid door museumdocenten.

‘Kijk op kunst’ is nu beschikbaar bij de tentoonstellingen No more heroes, Daily encounters en Zonder titel (Bert Loerakker). Wil je een project meer op maat? We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.

Boeken

Kijk op kunst is het gehele schooljaar te boeken en is geschikt voor alle leerjaren. Boeken kan via info@museumhelmond.nl

Kosten:

Rondleiding 60 minuten               120 + € 4,50 per leerling vanaf 28e leerling

Rondleiding 75-90  minuten          € 170 + € 6,50 per leerling vanaf 28e leerling