Kunsthal Helmond Expo Tour Deluxe

Je betaalt €60 voor de rondleiding + de entreeprijs p.p. + €5,75 p.p. voor koffie/thee met gebak. Heb je een Museumkaart of een VIP-KAART VriendenLoterij dan heb je gratis entree. Per rondleiding zijn er maximaal 15 deelnemers.

Aansluitend aan de tour kun je genieten in ons Kasteelcafé van een koffie of thee met heerlijk gebak van onze plaatselijke bakker.

Boek de tour

Ga mee op tour door de tentoonstelling van dat moment in Kunsthal Helmond onder begeleiding van een professionele museumdocent. Met veel kennis van de kunstenaar en de werken vertelt de museumdocent over het verhaal van en achter de getoonde kunst en fotografie. Zoals waarom de kunstenaar gekozen heeft voor bepaalde technieken. Stel je vragen aan de museumdocent en ontvang direct antwoord.

De tour duurt ongeveer één uur. Heb je interesse boek dan via de boekingsknop